Erkännande!

Jag har äntligen fått mina enorma kunskaper bekräftade, jag har blivit lite av en kändis, större än Carola (Hmm?.) Jag börjar se mina chanser att slå globalt. JAG har varit med i PC För ALLA!! Eller ja, ett av mina otroligt skarpsinnade inlägg i pcsupporten på deras hemsida (alias skiren) har varit med.

För någon månad sedan svarade jag på ett inlägg från en person vars ljud på datorn helt hade försvunnit.

Tipsade om att han kanske kommit emot mute - knappen.

För några dagar sedan när det nya numret kom, tyckte jag att ett av inläggen i spalten med läsarnas bästa tips såg bekant ut. Och gissa om jag blir förvånad när det står mitt alias under:)

Nu är ju bara frågan hur jag bäst ska kunna utnyttja denna enorma framgång på bästa sätt.


Inlägget
(Hm undrar om det var för pinsamt att svara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0