The Simpsons Game

Nu under hösten dyker det upp ett udda spel, delar av det parodier på tidigare skapelser.
Vad sägs om Neverquest och Medal of Homer. Gissa vem som har huvudrollen i dessa spel?
Jag hoppas verkligen att det lever upp till vad alla trailers lovar. Simpsons är ju alltid simpsons men de har aldrig varit någon större hitt som spel.
Vi hoppas på ändring och många roliga timmar i höst.

Detta var två av klippen i the simpsons Game serien. Mer Finns att hitta på www.ea.com/simpsons/

Klipp från Neverquest


Klipp från Medal of Homer






Tävling Tävling!!!

Gissa vad  respektive spel är en parodi på.

Rätt svar och bästa motivationen vinner!


Kommentarer
Postat av: piklas

hehe, kan det vara everquest och medal of honor? kanske? :)

2007-10-18 @ 00:18:11
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Anonym

ööhm.. bush? USA?

2007-10-18 @ 19:04:17
Postat av: Anonym

Pålsson ligger ju bra till men inte riktigt ända fram...

2007-10-20 @ 22:55:25
Postat av: Macke

Pålsson grattis hur känns det att stå som segrare?

Sagan om ringen och medal of honor var det jag tänkte mig.

Men Everquest var inte häller så dumt med tanke på namnet.

2007-10-25 @ 20:23:09
Postat av: Niklaspiklas

hehe, känns bra. Jag skulle vilja tacka min mamma, och alla mina vänner, tjejen i kassan på ica som trodde på mig ända från början. Grabbarna på pizzerian för att ni alltid baka så jävla goda pizzor.... ahja, ni fattar :P

2007-10-27 @ 16:49:30
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0