Årets låt 2007


För er som inte såg grammisgalan.
Verkligen rätt låt som vann! Tjohoo

Annars är det ganska slitet just nu. Var ute igår och skakade lite på kroppen, var länge sen jag hade så kul och verkligen dansade!
Men allt har ju sitt pris, så idag blir det så lite ansträngning som möjligt och kanske ett antal filmer. Har redan avverkat Keeping Mom med Rowan Atkinson. Ännu än bredbandsfilm blev det, de e så sjukt smidigt, man behöver inte röra sig en meter i riktning mot videoaffären:)
Är min sista helt lediga dag idag, har verkligen inget i plugg eller arbetsväg att tänka på.
Men imorn drar det igång, plugg från 8-12 och sen ska jag till mitt nya jobb för första gången. Satans spännande ska det bli.

Live out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0