Vilken dag!

Ojojoj vilken dag!
Började med noll sömn vilket inte alls var upplyftande när klockan ringde kl.7. Första kursen med start kl.8 var på på engelska vilket inte var så lyckat när man bara ville sova. konstruktionsteknik på engelska känns som grekiska just nu. Hoppas verkligen det går bättre sen.
Aja 4timmar grekiska satte sina spår. Som tur är fick jag inte vila nått innan det bar av till nya jobbet. Har blivit en kontorsråtta med eget kontor:)
Efter några timmars hårt arbete släpade en polare med mig till gymmet. Han kör på en tyngdlyftarklupp i vanliga fall vilket innabar BARA ben.

Nu får jag äntligen vila men är helt slut i huvet och kan inte röra på benen.

Ne nu tar idrottsgalan över mitt intresse.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0